duminică, 22 august 2010

Capitolul 4


Am intrat in casa .



Anny:-Ma duc sa pregatesc cafeaua.


Dul:-Ok amix, hai k te insotesc venim imediat.


As vrea sa o intreb daca e indragostita de Poncho dar nu pot pt ca daca intradevar este dupa ce o sa zica k vreau sa il fur ,nu mai bine nu,va trebui sa imi stapanesc emotiile cand sunt alaturi de el ,asta e ,nu-i pot face asta lui Dul.


Dul:-Barbie ,ti se arde cafeaua.!


Anny:-Scuze.


Dul:-Esti bine ?


Anny:-Da sigur ,haide sa ducem cafeaua.


Poncho:-Si de unde il aveti pe Puppy?


Dul:- Pai de unde Barbie? L-am primit cand ne-am mutat impreun.


Anny:-Da.


Nu ma pot stapani ma uit la el in continuu ,Anny laso mai moale.


Anny:-Tu Poncho unde o sa stai ?


Poncho:-Stau fata in fata cu voi.


Anny:-Poftim?


Poncho:-Da (si au inceput toti sa rada) dc te deranjeaza?


Anny:-Nu deloc .


Nu pot sa cred acuma mai sta si langa noi mai rau de atata nu se putea.


Chris:-Noi ne retragem si venim dupa voi la 8 jumatate e bine?


Dul:-Da e bine.


Poncho:-Pa Anny.


Anny:-Bye Poncho.


Dul:-Ayy amix nu-i asa ca ii frumos?


Anny:-Da e frumos....(si am facut o pauza amandoua) Amix eu ma duc sa fac un dush ne vedem dupa.


Dul:-Buna idee. OK.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu