duminică, 22 august 2010

Capitolul 5

Dul:-Barbie ,mergi sa ne pregatim ?



Anny:-Da,haide, ca nu o sa mai avem timp.


Am urcat sus in camera mea si am inceputsa scoate toate lucrurile din closet si sa cautam .


Dul:-Amix si daca imi iau pants. aia scurti cu putin sclipici pe margini si un tricou ? ce zici? a si desigur cu colierul meu "PEACE"


Anny:-Da ti-ar sta chiar super, si eu ce imi iau?


Dul:-Amix!!!


Anny:-Ce e?


Dul:-Poti sa iti iei rochia aia mulata ,care e putin mai sus de genunchi si cu sandalele de toc de la Prada ,oricum tie iti vine f bine negrul.


Anny:-Chiar ,cum am putut sa uit de ea. Auzi in seara asta o sa ma machiez foarte foarte putin o sa pun accentul pe buze. Tu?


Dul:- Eu ... putin negru la ochi si in rest foarte putin.


Anny:-Ok. Haide k nu mai avem mult timp este ora 7.


Dul:-Gata ,gata,hai.


Anny:-Ai auzit?


Dul:-Ce?


Anny:-Suna la usa!


Dul:-Au si venit?


Anny:-Ma duc sa vad cine este.


Am coborat jos am deschis usa si ....nu era nimeni ,erau doar 2 buchete mari de flori.


Anny:-Dul, vino repede!


Dul:-Ce s-a intamplat?


Anny:-Uite.


Dul:-Wooow sunt superbe ,probabil sunt de la el!


Anny:-Da(am suspinat eu) ma duc sa ma pregatesc .


Dul:-Eu ma duc sa le pun in apa.


Dupa o ora si ceva iar suna la usa .


Anny:-Te duci tu sa deschizi?


Dul:-Da.


Dul:-Buna intrati. Anny trebuie sa coboare si ea imediat.


Dul:-Annyy!! Haide.


Chris:-Wow Dul esti supe....


Poncho:-SUPERBA


Dul:-Wow amix esti f frumoasa.


Chris:Mergem?


Anny:-Sigur


De data aceasta m-am asezat in spate ca nu umva sa stau iar langa Poncho, de data asta am noroc este masina lui si asa ca el va trebui sa conduca.


Poncho:-Bro, poti sa conduci tu te rog ,eu vreau sa stau langa Anny.


Nuuuuu pot sa cred e nebun Doamne ce ma fac???


Chris:-OK, sigur.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu