duminică, 21 noiembrie 2010

Capitulo 8

A doua zi dimineatza ma trezesc iau telefonul....era 11 ....am primit un mesaj ...e de la Poncho,nu imi venea sa cred.
"Buna dimineatza ,printeso ,sa ai o zi superba , Te puuuuwwwwwp .Poncho"
Wow cred k mesajul acesta mia inviorat ziua :p
Cobor jos , nu vad pe nimeni , Dul ink dormea ,ma duc sa o trezesc..:
Anny:Dul ,trezestete !
Dul: Ce e ?. ce s-a intamplat ?!

Anny:Nimic ,nimic ,haide trezestete , e 11 la 12 trebuie sa mergem la cumparaturi ,ai uitat?
Dul: Aaa ,chiar .Ok , in 10 minute vin .

Anny:Bine.
M-am dus sus sa ma schimb , primisem un alt mesaj,tot de la Poncho ,"Ce faci ,printeso, ce planuri ai pentru azi ? Pwp"
Sa-i raspund ,sa nu i raspund ,ce fac? .........Nu mai bine nu-i raspund .....Ba mai bine ii raspund:P
"Buna ,Poncho , trebuie sa ma duc cu Dul la 12 la cumparaturi , si apoi luam pranzul impreuna , nu veniti si voi ?"

Am primit raspunsul :D ....oare a acceptat ...?....sau am fost prea directa ??....."Desigur , la 13 este bine ?"
"Perfect ,ne vedem acolo"
"OK"

Dul:Anny ,esti gata ??
Anny: Da ,imediat ,asteapta 2 minute ,
Dul:Ok ,grabestete.
Anny:Gata ,..sunt gata.
Dul:Haide, auzi nu l luam si pe Puppy?
Anny:OK.....Auzi am uitat sa ti spun ce va....:Dul:Ce ai mai facut de data asta?
Anny: Nimic rau ...doar i-am invitat pe Chris si pe Poncho sa ia pranzul cu noi in oras.....adica nu i-am invitat mi a trimis Poncho msj azi-dimineatza si ma intrebat ce planuri am si i-am sps k luam pranzul in oras si i-am invitat si pe ei:P
Dul:SUPER!

Anny: Da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu