duminică, 22 august 2010

Capitolul 6



Nimeni nu mai scotea nici un sunet doar se auzea melodia pe care o pusese Dul.


Dul:-Asta e preferata mea si a lui Anny ,nu-i asa amix?


Anny:-.....Da.........(spun eu incet)


Poncho a inceput sa ma priveasca intens si eu la fel iar melodia continua sa cante "Amo lo q veo y lo que ocultas ,amo lo que


muestras o insinuas ,amo lo que eres o imagino "........"Te amo en lo simple y lo compleja"


Chris:-Am ajuns gata ,da-ti va jos sa parchez masina.


Toti ne-am dat jos ,cineva vine pe la spatele meu si cu o voce calda imi sopteste ceva


Poncho:-Esti foarte frumoasa in seara asat, ti -am mai spus?


Anny:-(cred ca o sa mooor) ..Da mersi mult.


Anny:-Amix eu ma duc pana la baie mergi?


Dul:-OK.


Trebuie sa ii spun lui Dul ca m-am indragostit de Poncho chiar daca ma va uri trebuie sa ii spun.


Dul:-Anny este ok?


Anny:-Nu.


Dul:- Dc ti sa intamplat cv?


Anny:- Amix(poate ca va fi pentru ultima oara cand ii voi spune asa) trebuie sa iti spun ceva nu mai pot si stiu ca ma vei uri dar nu mai pot.


Dul:-Anny ce e ma speri.


Anny:-.........Sunt indragostita de Poncho.


Dul:-Asa si?


Anny:- Cum adica asa si ? stiu ca tu esti indragostita de el...amix iarta-ma jur k nu a fost intentia mea sa ma indragostesc de el.


Dul:- Stai putin( si a inceput sa rada) ai spus ca eu sunt indragostita de Poncho?


Anny:-Da eu stiu ca nu treb...


Dul:-Barbie hello eu nu sunt indragostita de Poncho ,sunt indragostita de Chris.


Anny:-Poftim?! De Chris dar il urai .


Dul:-De la ura la iubire e doar un pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu